Zwroty i reklamacje

W Galerii Podarunkowej dokładamy wszelkich starań, by wybrane prezenty spełniały wysokie normy jakości. Czasem jednak nie wszystko może przebiec po Twojej myśli, dlatego przewidujemy 14 dni na zwrot towaru, bez podania przyczyny. W takich sytuacjach stajemy na wysokości zadania, by pomóc Ci bezboleśnie przejść przez proces reklamacyjny.


Jeśli zdecydujesz się zwrócić nam zamówiony produkt lub zwrócisz uwagę, że zakupiony przez Ciebie prezent jest uszkodzony, wykonaj kolejne kroki:

1. Niezwłocznie poinformuj nas o tym pisząc maila na adres [email protected]

2. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu/reklamacji, który możesz pobrać tutaj.

3. Wypełniony formularz, wraz z dowodem zakupu, dołącz do zwracanego/reklamowanego produktu i wyślij paczkę na adres:

galeriapodarunkowa.pl
al. Rzeczypospolitej 8/415
80-369 Gdańsk

Przesyłki pobraniowe i paczkomatowe nie będą akceptowane.


Od momentu otrzymania towaru mamy 14 dni kalendarzowych na podjęcie decyzji o przyjęciu zwrotu/reklamacji. Jeśli w tym czasie nie zostanie wysłana żadna odpowiedź (wiadomość email, paczka z towarem, albo zwrot pieniędzy) skontaktuj się z nami.

Więcej o procesie reklamacyjnym przeczytasz tutaj.