Zwroty i reklamacje

W Galerii Podarunkowej dokładamy wszelkich starań, by wybrane prezenty spełniały wysokie normy jakości. Czasem jednak nie wszystko może przebiec po Twojej myśli – wówczas staniemy na wysokości zadania, by pomóc Ci bezboleśnie przejść przez proces reklamacyjny.

Po pierwsze, po otrzymaniu przesyłki od kuriera upewnij się, że opakowanie prezentowe jest w stanie nienaruszonym. Jeśli wybrałeś przy zamówieniu opcję wysyłki przedmiotu, który planujesz zapakować własnoręcznie, sprawdź stan samego upominku.

Jeśli zdecydujesz się zwrócić nam zamówiony produkt lub zwrócisz uwagę, że zakupiony przez Ciebie prezent jest uszkodzony, niezwłocznie poinformuj nas o tym poprzez formularz kontaktowy.

Reklamowany/zwracany produkt wyślij na adres:

www.galeriapodarunkowa.pl
al. Rzeczypospolitej 8/415
80-369 Gdańsk

Pamiętaj, żeby dołączyć do paczki wypełniony formularz zwrotu/reklamacji, który możesz pobrać tutaj.

Od momentu otrzymania paczki mamy 14 dni kalendarzowych na podjęcie decyzji o przyjęciu reklamacji.

Więcej o procesie reklamacyjnym przeczytasz tutaj.